Yritysesittely

Miten sinun yrityksesi erottuu miljoonista muista yrityksistä netissä?

Miten saat kävijäsi viihtymään kotisivuillasi ja lopuksi poistumaan tyytyväisenä kassan kautta?

Ja tulemaan vielä takaisinkin.

Pelkästään se että sinulla on kotisivut ei vielä automaattisesti varmista niille tasaista kävijävirtaa.

Jokainen kasvuun tähtäävä yritys tarvitsee markkinoinnin tarpeisiin kehitetyt kotisivut, jotka houkuttelevat kiinnostuneita ostajia verkosta ja ohjaavat heidät myyntiputken loppupäähän.

Ovatko sinun kotisivusi viritetty asiakkaasi taajuudelle?

Jos haluat kasvattaa liikevaihtoa ja lisätä asiakkaidesi määrää, rakennat kotisivut yritykselle, mitkä tarjoavat oikeasti sisältöä, jota kävijäsi etsivät. Silloin:

– saat palveluistasi ja tuotteistasi kiinnostuneet kävijät ottamaan sinuun helpommin yhteyttä
– saat kävijäsi oivaltamaan, että ymmärrät heidän tarpeitaan ja ongelmiaan. Näin saat muutettua heidät helpommin asiakkaiksesi
– pystyt myymään palveluitasi helpommin ja paremmalla marginaalilla, koska asiakkaasi pitävät sinua alasi ammattilaisena ja auktoriteettinä

Usealle yritykselle kotisivut ovat tärkein markkinointikanava – vaikka he eivät sitä välttämättä itse tiedäkään. Sivut tehdään, unohdetaan ja toivotaan, että ihme tapahtuu.

Se ei enää nykyään onnistu.

Jatkuvan asiakas- ja tulovirran ehtona ovat tarkasti valitut kävijät huolella valmistetulle ja ylläpidetylle nettisivustolle.

Kotisivuja ei enää rakenneta pelkän omakehun ympärille.

Kiinnostaisiko sinua yritys, joka esittelee tärkeänä uutisena henkilökunnan koulutuspäivät, viljelee pelkkiä superlatiivejä itsestään ja unohtaa täydellisesti asiakkaansa, eli sinut?

Tämä ei ole vaikeaa, mutta unohtuu usealta yritykseltä; kotisivuillasi kävijät haluavat vain löytää vastaukset kysymyksiinsä – mieluiten heti.

Hyvä lukija, asiakkaidemme sivustot on toteutettu tehokkaiden markkinointitutkimusten tuloksena.

Ne käyttävät hyväkseen testattuja ja toimivia keinoja, joilla määritellyt päämäärät on mahdollista saavuttaa.

Juuri se erottaa meidät kilpailijoistamme – jotta saamme aikaan tuloksia, haluamme tuntea tarkasti liiketoimintaasi:

– miten tuotteesi tai palvelusi toimii?
– miten yrityksesi toimii?
– miten kilpailijasi toimivat?
– keitä asiakkaasi ovat ja miten he toimivat?

Ilman näitä perusasioita kukaan ei pysty rakentamaan verkkosivuistasi tuottoa tahkoavaa myyntikonetta. Eli heität rahasi Kankkulan kaivoon.

Jos edes saat kotisivutarjouksen ilman näitä tietoja, voit olla varma, että se on vetäisty hatusta eikä perustu sinun yrityksesi tarpeisiin.

Tiedän, että yrityksesi ei ole tarkoitus olla pelkkä tähdenlento. Osa työntekijöistämme on rakentanut verkkosivustoja jo vuodesta 1996 lähtien, joten osaamme sen asian aika hyvin.

Olisitko kiinnostunut juttelemaan yrityksesi kotisivuista tai verkkomainnonnasta kanssamme?

Lue sivuiltamme lisää ja ota yhteyttä!

PS. Lue UUSI ja helppotajuinen PK-yrityksille suunnattu
nettiopas kotisivujen ostamisesta: Kotisivut yritykselle: Kotisivujen ostajan opas

Osaamisalueet

Kauppa, Palvelut, Logistiikka, Matkailu, Konsultointi ja muut B-to-B- palvelut, Luovat alat, Mainonta ja viestintäpalvelut, Media

B2B, B2C, Graafinen suunnittelu, Sähköiset palvelut, Verkkokauppa